• Discord zaprasza!

    Hej, aktualnie po krótkiej lecz jednoznacznej dyskusji na forum odnośnie wyboru rozwiązania głosowego. Wszyscy zgodnie wypowiedzieli się za Discordem. Dlatego też pragnę poinformować, że od dzisiaj zapraszamy Was na nasz serwer Discord, który...

    więcej
  •  
  • Craftlandia 3.0 – Co dalej?

    Wszyscy na pewno czekacie z niecierpliwością na jakiekolwiek informacje na temat serwera. Nareszcie nadszedł ten czas kiedy coś zaczyna się dziać. Nim opiszę co planujemy, oddam głos Mariuszowi, który w kilku zdaniach chciałby się z Wami...

    więcej
  •  
  • Jesteśmy na 1.8!

    Dzisiaj w nocy miało miejsce ważne wydarzenie dla naszego serwera. Z wersji 1.6.4 przeskoczyliśmy od razu na 1.8, pomijając wszystkie 1.7. Chciałoby się powiedzieć: najwyższa pora! :) Serwer nie był do tej pory aktualizowany z ważnych...

    więcej

Poprawione spawnowanie mobów

spawnowanie mobów

Nasz serwer to jedna wielka mapa, z wieloma niestandardowymi biomami, ale bez prostego podziału na mapę główną, Nether czy Ender. Jedną z wad takiego podejścia było to, że brakowało mobów, które spawnują się w konkretnych warunkach, na konkretnym typie mapy np. Blaze lub Magma Cube. Ale to już przeszłość!

Właściwie wszystko co należy na ten temat napisać, napisałem już we wstępie ;) Teraz każdy z naszych biomów ma unikalny zestaw stworzeń, które się w nim spawnują, wraz z ustawieniem częstotliwości. Nie są to jeszcze na pewno ustawienia ostateczne. Jeżeli zauważycie, że na którymś biomie spawnuje się nienaturalnie dużo danego moba, lub odwrotnie, biom idealnie nadaje się do spawnowania wybranego moba, który w tej chwili się tam nie pojawia, piszcie! Będę zmieniał, dopracowywał, dopieszczał.

Do broni! Nowe wyzwania przed Wami! :)

Dodaj komentarz

Mapa serwera