Poprawione spawnowanie mobów
3.03.2013
Brak komentarzy
MariuszT
Nasz serwer to jedna wielka mapa, z wieloma niestandardowymi biomami, ale bez prostego podziału na mapę główną, Nether czy Ender. Jedną z wad takiego podejścia było to, że brakowało mobów, które spawnują się w konkretnych warunkach, na konkretnym typie mapy np. Blaze lub Magma Cube. Ale to już przeszłość!
Właściwie wszystko co należy na ten temat napisać, napisałem już we wstępie ;) Teraz każdy z naszych biomów ma unikalny zestaw stworzeń, które się w nim spawnują, wraz z ustawieniem częstotliwości. Nie są to jeszcze na pewno ustawienia ostateczne. Jeżeli zauważycie, że na którymś biomie spawnuje się nienaturalnie dużo danego moba, lub odwrotnie, biom idealnie nadaje się do spawnowania wybranego moba, który w tej chwili się tam nie pojawia, piszcie! Będę zmieniał, dopracowywał, dopieszczał.
Do broni! Nowe wyzwania przed Wami! :)