Skocz do zawartości
vlkodlak

Cześć i czołem!

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, występuję w grze pod nickiem vlkodlak. Mam 32 lata i pracuję jako maszynista u jednego z podmiejskich przewoźników. Te chwile w domu, które mam tylko dla siebie poświęcam głównie literaturze, z naciskiem na literaturę wysoką. Moje półki zapychają m.in. U. Eco, W. Myśliwski, A. Sołżenicyn, V. Nabokov, H. Hesse, J. Steinbeck, S. Lem, czy znienawidzeni przez wszystkich klasycy z kanonu lektur szkolnych. Tak, czytam dla przyjemności Sienkiewicza, Żeromskiego, Prusa, Dostojewskiego i wszystkich tych nudziarzy, którzy mają na celu zniechęcić dzieci do czytania ;) Graczem jestem raczej niedzielnym, celuje w kanapowego coopa, chociaż w moim wypadku ta nazwa nie zawsze jest adekwatna do okoliczności . Mam to szczęście, że mam z kim dzielić moje pasje, w tym te do małych, ale częstych podróży, wycieczek do miejsc, w których "nic nie ma" i nie ma "nic do roboty". Czasem tylko celem zwiedzania muzeów, miejsc kultury, albo po prostu włóczenia się po okolicznym parku krajobrazowym. W takich momentach podróż i hotelowe wieczory mijają nam wspólnym graniu na Nintendo Switch. Największa moja gejmingowa słabość to platformówki 2D (Hollow Knight, Ori and the blind forest, Raymany), które jako jedyne potrafię kupić na premierę.
Charakter mojej pracy sprawia, że mam sporo wolnego czasu, "wolną chatę", ale nie zawsze siły na intelektualne wojaże (zwykle po zejściu z nocy). Odpowiedzią na ten problem jest moja przygoda z Minecraftem, a rozpoczęła się pod koniec 2010 roku, razem z Halloween update. Ściślej mówiąc, wynikła z potrzeby relaksacyjnego grania. Od początku trzymam się klimatów określanych umownie jako średniowieczne. Osoby grające w pierwszej edycji Craftlandii mogą pamiętać mój projekt wioski i w tej edycji mój cel się nie zmienił.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi