Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

MariuszT

Testy pluginu do handlu - zapraszam do zgłoszeń

Rekomendowane odpowiedzi

Premiera mojego najnowszego pluginu zbliża się wielkimi krokami. Mowa oczywiście o pluginie do handlu. Jest to największy i najbardziej skomplikowany plugin jaki do tej pory napisałem dla naszego serwera. Nawet plugin do zarządzania własnymi cuboidami nie może się z nim równać.

Jak to zwykle bywa, sądziłem, że uda się go Wam oddać wcześniej ale problemów technicznych jakie napotkałem w trakcie jego tworzenia było mnóstwo. Myślę jednak, że gdy zobaczycie go w działaniu to będziecie zaskoczeni jak jest prosty, wygodny i bezpieczny. Niektórym trudno będzie uwierzyć, że w ogóle można robić takie rzeczy przy obecnie dostępnym oprogramowaniu (które, bez oficjalnego API Minecrafta, jest niestety bardzo ograniczone).

Do rzeczy. Przed oficjalnym startem potrzebne są bardzo dokładne testy. Sam wykonałem ich mnóstwo ale potrzeba jest więcej osób. Dlatego chciałbym Was prosić o pomoc.

W środę lub w czwartek udostępnię plugin handlu wybranym osobom. Będziecie mieli dostęp do pełnej funkcjonalności. Plugin był testowany bardzo dokładnie ale nie daję żadnej gwarancji, że działa bezbłędnie. Pamiętajcie, że może stać się wszystko, łącznie ze stratą swoich rzeczy. Równie dobrze wszystko może działać jak należy lub mogą być tylko drobne błędy.

Proszę o zgłoszenia w tym temacie osób, które chciałyby mieć wcześniejszy dostęp do pluginu i wykonać różne testy. Oczekuję od Was zaangażowania i uczciwości w raportowaniu wszystkich błędów. Wpisujcie proszę swoje nicki z gry.

Działanie pluginu nie zostanie tutaj opisane. Podam tylko komendy, w tym komendę z instrukcją jak plugin działa. Chciałbym w ten sposób sprawdzić czy handlowanie jest jasne i intuicyjne.

 

EDIT

Zgłoszenia do testów zakończone. Proszę już nie pisać w tej sprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszam się - Eksykator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nick w grze: Zbigniew_Boniek

Zglaszam sie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cacyk02

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moge ci wyslac ci cos Mariusz, a potem mozesz powiedziec czy dziala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszam się- classicgamer2

 

Jeszcze takie jedno pytanko: pisząc środę lub czwartek masz na myśli oczywiście najbliższe dni, prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszam się - adamoo1l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testowo pohandlujemy dirtem :D .

Aragorn45 zgłasza się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój pierwszy handel - 1 żwir za 1 dirt tak dla pewności ;P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszam się również - AiRs_PL

 

Jedno pytanie, czy można zrobić "save" zabezpieczający ilość posiadanego doświadczenia (exp) na wypadek jakiejś, odpukać, wpadki?

Reszta itemków jest do odrobienia w razie w. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Classicgamer2, oczywiście chodzi o ten tydzień, najbliższe dni :) Plugin jest już gotowy, mógłbym go uruchomić nawet za 5 minut ale jest zbyt skomplikowany i zbyt ważny aby robić takie rzeczy bez dokładnych testów.

 

Airs, podczas testów plugin nie będzie pobierał doświadczenia. Po oficjalnym uruchomieniu będą symboliczne opłaty, najprawdopodobniej uzależnione od odległości między graczami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgłaszam się- Wojak3000pl

Jeśli w środę, to ja będę nie wcześniej niż po 16-17.

Jeśli w czwartek, to mgę nawet od 7 rano do 23 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chętnie wezmę udział w testach: agus6w

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również się zgłaszam, jeśli jeszcze można.

Nick w grze taki sam jak tu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja się również zgłaszam ! :)

mój nick to chyba każdy zna :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DziwneDni zgłasza sie do testów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też się zgłaszam - olofag 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Plugin został uruchomiony, można testować. Wpiszcie komendę /handel, resztę wyczytacie w książce z instrukcją.

 

Handlować można tylko między graczami, którzy zgłosili się do testów. Można nadal wysyłać zgłoszenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem zasady pluginu, zapowiada się obiecująco. Wydaje mi się że może przeszkadzać to ograniczenie ilości wymian do 1 na minute. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mariusz, przy pierwszym użyciu pluginu jest jedna rzecz, którą dla mnie osobiście można uznać za lekki problem. Mianowicie chodzi o to, że trzymając np. stack czegośtam (powiedzmy dirt) nie mogę dodawać do handlu po sztuce, tylko muszę wsadzić wszystko co "złapałam". Tzn, że nim zacznę handlować od razu muszę mieć ustaloną ilość. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Zgłaszam sie do testów OXO_Saremina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Agus, chodzi o dodawanie rzeczy do okna handlu za pomocą prawego przycisku myszki? Tak, rzeczywiście nie da się tego w tej chwili zrobić. W swoim zasobniku możesz tak robić ale do okna handlu musisz przenieść dokładnie tyle rzeczy ile planujesz. Będę pracował nad naprawieniem tego. Podobnie nie da się przenosić rzeczy do okna handlu za pomocą kliknięcia z wciśniętym shiftem.

 

OHO, dodałem Cię, po restarcie o 12 uzyskasz dostęp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napotkałem problem, mianowicie gdy podczas handlu zminimalizuje się okno Minecraft i wyjdzie do pulpitu może nastąpić sytuacja, że nie otrzyma się przedmiotów, chociaż druga strona je przekazała. Jeszcze będę sprawdzał plugin pod tym kątem, ale proszę też innych testujących aby podczas prób spojrzeli na ten problem ze swojej perspektywy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapisuje się  na testy -Maxi613

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Podobna zawartość

    • Przez Filippexo
      Cześć wszystkim,
      Po długim czasie oczekiwania na powiew świeżości, postanowiliśmy wyjść na przeciw oczekiwaniom graczy i przygotować dla Was zupełnie nową, unikatową stronę internetową serwera. Na pewno każdy z Was, zgodzi się z tym, że nasz serwer w końcu na to zasługiwał. Jesteśmy przekonani, że tylko dzięki kompleksowemu działaniu na rzecz rozwoju Craftlandii, uda nam się przyciągnąć nową rzeszę graczy oraz przekonać do powrotu wszystkich tych, którzy niegdyś z nami grali.
      Jednym z najważniejszych założeń podczas projektowania strony, było dostosowanie jej do potrzeb nowej edycji. Każda z zakładek menu strony głównej opisuje poszczególne aspekty funkcjonowania serwera. Aktualnie trwa jeszcze przygotowanie tekstów, lecz już niedługo. Znajdziecie tam między innymi sekcję opisującą podstawowe mechaniki serwera, tak żeby nowe osoby nie miały problemu z odnalezieniem się w naszym świecie. Znajdziemy tam również  całkiem nowy Regulamin serwera. Poza standardowymi zakładkami, które można spotkać na większość stron internetowych, szczególną uwagę zwraca na siebie sekcja dedykowana Patronowi. Szczegółowe informacje na temat tej rangi, znajdziecie na nowej stronie.
      Mamy nadzieję, że spodoba się Wam ona. Czekamy na wszelkie opinie i błędy. Pamiętajcie jednak, że parę funkcji jeszcze nie jest dostępna.
      www.craftlandia.pl
    • Przez Marssolini
      Arrr, czyżby ci czegoś brakowało ? Zapraszamy tylko miej wystarczająco rumu i doświadczenia!
       
       
       
      O to co na razie sprzedajemy z naszego łupu:
       
      Szmaragdy 125 PD 
       
      Diamenty 10 PD
       
      Kwarc 200 PD za st. bloków
       
      Gwiazda netheru 1.000 PD
       
      Kulka szlamu 180 PD
       
      Glowstone 25 PD
       
      Węgiel 25 PD                                                                                           
       
      Piasek 10 PD
       
      Szkło 15 PD
       
      Piaskowiec 20 PD
       
       
       
      Cena obejmuje 3 szt.

      -szybkości 25 PD
      -odporności na ogień 50 PD 
      -życia 75 PD
      -widzenia w ciemności 50 PD 
      -trucizny 10 PD
      -słabości 10 PD
      -spowolnienia 10 PD
      -szkody 50 PD
      -siły 40 PD
      -Regeneracji życia 50 PD
       
      Zastrzegamy sobie prawo do abordażu na statek.                                               By MrWyteko
    • Przez Lukenzzo
      Witam, kupię bloki kwarcu (ogólnie mam 4300 punktów doświadczenia).
      Piszcie w grze (/msg LukeCzun <wiadomość>) albo w temacie  :)
    • Przez mrmo61
      Kupię każdą ilość piaskowca (w granicach rozsądku), cena do uzgodnienia. Wiadomość na priv. lub w grze.
    • Przez Uniquender
      Dzień dobry.
       
      Chciałabym przedstawić Wam swoją propozycję na temat handlu.
      Jak wiadomo, handel został wyłączony z powodu wykorzystania przez niektóre osoby bugu komendy /handel.
      Administracja z kolei woli uniknąć sprowadzania op/sop'ów do roli kurierów. Gracze są więc zmuszeni do czasochłonnej podróży po mapie, by dostarczyć oferowany przedmiot do klienta.
       
      I pomyślałam wspólnie z Nxtfunem nad pewną alternatywą handlu, który może zastąpić komendę /handel.
      Moim zdaniem idealnym miejscem do tymczasowego odpowiednika tej komendy jest spawn.
       
      W tym miejscu nie ma możliwości do wykorzystania bugów. Przeniesienie się do spawnu - nie widzę w tym żadnego bugu. W tym miejscu gracze mogą się wymienić bez konieczności podróżowania po mapie i utraty cennego czasu.
      Podróż nie jest krótka, a tym bardziej, jeśli ktoś podróżuje pierwszym biegiem z powodu niewystarczającej liczby expa, pokonując np. 20 km tam i z powrotem. Są gracze na serwerze, którzy mieszkają za daleko od torów - do nich trzeba poświęcić za dużo czasu, gdyż jest zbyt wiele przeszkód do pokonania (góry, morze, lawa, przepaście, itd).
       
      Z mojej perspektywy podróż po mapie nie jest zbyt dobra, jeżeli dana osoba ma wiele ofert i jest zmuszona do podróżowania wielokrotnie, tracąc przez to np. 12 godzin łącznie.
      A więc uważam, że na spawnie powinna być przez czas wyłączonej komendy możliwa do wymiany towarów, dając i zabierając. To nic wielkiego, ale za to jest ulga od podróży i związaną z nią utraty czasu.
       
      Przedstawiam Wam także propozycję Nxtfuna. Skopiowałam cały tekst Nxtfuna:
       
      "Zwykła, minecraftowa skrzynia przeglądana przez dwóch graczy działa jak 
      dotychczasowy handel na CL - okno z itemami które na bieżąco pokazuje itemy 
      gdy ktoś coś wrzuca lub z niej wyjmuje - z tą różnicą, że plugin pozwalał na 
      bezpieczną wymianę itemów, podczas gdy w trakcie handlu w skrzyni musisz ufać 
      drugiej osobie bo może ci zwiać z itemami.
      Gdyby taka skrzynia została postawiona na spawnie, każdy miałby szybki dostęp 
      do takiego prowizorycznego okna handlu na czas naprawy plugina. Itemy również 
      nie muszą lądować po prostu na ziemi gdy jest to zablokowane lub 
      niebezpieczne (bo mogą zniknąć/zawieruszyć się).
      Co do bezpieczeństwa, można byłoby opcjonalnie zainstalować ochronę z 
      redstone, która sprawdzałaby, czy opłata została poniesiona przed 
      przekazaniem itemów i zabijała kogoś nieuczciwego - pełno jest projektów w 
      necie takich sklepów, oraz mamy paru speców od reda którzy potrafiliby się 
      tym zająć.
      Wstępnie jednak zwykła skrzynia postawiona na spawnie, pozbawiona wszelkich 
      zabezpieczeń mogłaby w zupełności zastąpić chwilowy brak pluginowego handlu."
       
      Zachęcam do luźnej dyskusj - może macie jeszcze jakieś propozycje?
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...