• Jesteśmy na 1.8!

    Dzisiaj w nocy miało miejsce ważne wydarzenie dla naszego serwera. Z wersji 1.6.4 przeskoczyliśmy od razu na 1.8, pomijając wszystkie 1.7. Chciałoby się powiedzieć: najwyższa pora! :) Serwer nie był do tej pory aktualizowany z ważnych...

    więcej
  •  
  • Konkurs na mapę eventową przedłużony

    Kto śledzi nasz kanał YouTube ten wie, że konkurs ogłoszony w lutym został przedłużony do połowy kwietnia. Kto chce poznać więcej szczegółów oraz obejrzeć film dokładnie wyjaśniający wszystkie zasady konkursy ten niech zajrzy do środka tego...

    więcej
  •  
  • Flagi są już do Waszej dyspozycji

    Po wielu zapowiedziach nareszcie mogę napisać, że od teraz możecie sami definiować właściwości swoich terenów chronionych (tzw. flagi). Kolejny duży postęp w rozwoju serwera :-) Mały wstęp dla osób, które nie wiedzą o czym mowa. Każdy teren...

    więcej

Poprawione spawnowanie mobów

spawnowanie mobów

Nasz serwer to jedna wielka mapa, z wieloma niestandardowymi biomami, ale bez prostego podziału na mapę główną, Nether czy Ender. Jedną z wad takiego podejścia było to, że brakowało mobów, które spawnują się w konkretnych warunkach, na konkretnym typie mapy np. Blaze lub Magma Cube. Ale to już przeszłość!

Właściwie wszystko co należy na ten temat napisać, napisałem już we wstępie ;) Teraz każdy z naszych biomów ma unikalny zestaw stworzeń, które się w nim spawnują, wraz z ustawieniem częstotliwości. Nie są to jeszcze na pewno ustawienia ostateczne. Jeżeli zauważycie, że na którymś biomie spawnuje się nienaturalnie dużo danego moba, lub odwrotnie, biom idealnie nadaje się do spawnowania wybranego moba, który w tej chwili się tam nie pojawia, piszcie! Będę zmieniał, dopracowywał, dopieszczał.

Do broni! Nowe wyzwania przed Wami! :)